1NEWS – ΝΕΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Tips

Μάθετε τώρα το ψηφιακό μάρκετινγκ του μέλλοντος!


Όσο περισσότερο περνάμε τον χρόνο μας στον ψηφιακό κόσμο, τόσο αναδεικνύονται περισσότερο τα πλεονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ποια είναι αυτά; Μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες χωρίς πολλά χρήματα σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ.

Στο Institute of Digital Finance, με τη συνεργασία του Euro2day.gr, μαθαίνετε τον τρόπο. Θα διδαχθείτε τα μυστικά του διαδικτυακού μάρκετινγκ, αλλά και κάτι ακόμα: θα αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που προσφέρει ο χώρος του Internet και ειδικά η καινοτομία των NFTs. Θα σας δείξουμε εργαλεία και μεθόδους για το πώς θα εκμεταλλευθείτε αποδοτικά το κοινό του YouTube, του Facebook, του Discord και άλλων πλατφορμών, προκειμένου να μάθουν για εσάς οι δυνητικοί πελάτες. Χρήσιμο υλικό τόσο για τους δημιουργούς-καλλιτέχνες όσο και για όσους εργάζονται στο marketing ή το design.

Με χαμηλό κόστος, θα επιτυγχάνετε να ακούει το μήνυμά σας η κατηγορία των ανθρώπων που εσείς επιλέγετε. Είτε με εξατομικευμένη προσέγγιση, είτε στοχεύοντας σε ευρεία γεωγραφική εμβέλεια. Χωρίς να απαιτείται το διαφημιστικό budget που διαθέτουν οι μεγάλες επιχειρήσεις στα παραδοσιακά ΜΜΕ, όπως για τηλεοπτικές διαφημίσεις. Κατευθύνετε το μήνυμά σας με ακρίβεια στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Επιλέγετε με βάση τα χαρακτηριστικά των καταναλωτών που θέλετε να προσεγγίσετε, όπως ηλικία, φύλο, επάγγελμα, χόμπι, την περιοχή διαμονής.

Επιπλέον, θα έχετε τη δυνατότητα να συλλέγετε δεδομένα πελατών με τρόπους που το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν μπορεί. Η διαδραστικότητα του Internet σας δίνει την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας. Σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο. Να βλέπουν την πιο πρόσφατη ανάρτησή σας, να τη σχολιάζουν και να τη μοιράζονται. Με το να συμμετέχει ενεργά, αυξάνετε το επίπεδο αφοσίωσής τους και δημιουργείται μια ισχυρή αίσθηση εμπιστοσύνης στο εμπορικό σήμα.

Υπάρχουν τρόποι με τους οποίους ο ανταγωνισμός με τις μεγάλες εταιρείες γίνεται (σχεδόν) επί ίσοις όροις. Η στρατηγική, η μέθοδος και τα ποσά που θα ξοδευτούν, μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις δικές σας δυνατότητες. Έχετε απόλυτο έλεγχο στις δαπάνες μάρκετινγκ, με συνεχή προσαρμογή του budget, ανάλογα με τον βαθμό επιτυχίας της καμπάνιας.

Στον εξελιγμένο τεχνολογικά κόσμο, το αποτέλεσμα της διείσδυσης του μηνύματος είναι μετρήσιμο, ενώ όταν κάνουμε διαφήμιση στην τηλεόραση ή τις εφημερίδες, μπορούμε μόνο να υπολογίσουμε στο περίπου τα αποτελέσματα. Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει το τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης ότι μαθαίνουμε όλα τα απαραίτητα δεδομένα ώστε να κρίνουμε αν η καμπάνια είναι αποδοτική ή όχι.

Αν δούμε ότι φέρνει πολύ καλά αποτελέσματα, μπορούμε να επιμηκύνουμε τη διάρκειά της ή να επενδύσουμε περισσότερα χρήματα για να προσεγγίσουμε μεγαλύτερο κοινό. Αντίθετα, αν δεν φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα, τότε μπορούμε να επέμβουμε και να τη βελτιώσουμε, να τη διαφοροποιήσουμε ή και να τη διακόψουμε.

Ωστόσο, κάθε επαγγελματική δραστηριότητα έχει τα «μυστικά» της. Για να εκμεταλλευθείτε τα μεγάλα και πολλά πλεονεκτήματα του μοντέρνου ψηφιακού μάρκετινγκ, χρειάζεται οργάνωση, στρατηγική, δουλειά και τεχνογνωσία, προκειμένου να επιτύχετε τους στόχους σας.

Όλα αυτά μπορείτε να τα μάθετε και στις υπόλοιπες σχολές που διδάσκουν ψηφιακό μάρκετινγκ. Αυτό που διαφοροποιεί τη δική μας σχολή, το Ινστιτούτο Ψηφιακής Οικονομίας, είναι πως δεν διδάσκουμε απλά ψηφιακό μάρκετινγκ, αλλά κάτι ακόμα. Το ξεχωριστό στοιχείο που διαφοροποιεί το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα είναι η επιπλέον γνώση για τον νέο τύπο ψηφιακής προβολής: τα NFTs και το Metaverse, τη νέα σύγχρονη εποχή που αναβαθμίζει τα ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ με τρόπο που δεν μπορούσαμε να φανταστούμε στο παρελθόν.

Θα βρεθείτε στην αιχμή της καινοτομίας, μαθαίνοντας από τους πρώτους πώς να φτιάχνετε και πώς να προβάλλετε με επιτυχία από καλλιτεχνικές δημιουργίες μέχρι ολόκληρη επιχείρηση.

Τι είναι τα NFTs και το Metaverse

Αν τα κρυπτονομίσματα και το Blockchain υπόσχονται ένα μέλλον με τραπεζικές υπηρεσίες χωρίς τράπεζες, τα NFTs φιλοδοξούν να μας μεταφέρουν σε μια κοινωνία που να μη χρειαζόμαστε ενδιάμεσους για αγοραπωλησίες περιουσιακών στοιχείων. Συμβολαιογράφους και μεσίτες για τα ακίνητα, χρηματιστές για τις μετοχές, γκαλερί για τα έργα τέχνης.

Για την ώρα καλλιτεχνικές και αθλητικές διασημότητες, πολυτελείς μάρκες που κυριαρχούν στη μόδα, παγκόσμιας εμβέλειας εταιρείες, αλλά και άσημοι καλλιτέχνες, μας καλούν να αποκτήσουμε τη συλλογή των NFTs τους. Ψηφιακά αντικείμενα που κοστολογούνται από λίγα δολάρια ως αρκετά… εκατομμύρια. Ή μας καλούν να επισκεφθούμε το κατάστημά τους στον εικονικό κόσμο που έχουν δημιουργήσει (μάθετε περισσότερα εδώ)

Πού γίνονται οι αγοραπωλησίες; Μέσω της τεχνολογίας blockchain, από ειδικές on-line πλατφόρμες όπως είναι σήμερα εκείνες όπου διαπραγματεύονται άλλες χρηματιστηριακές αξίες ή κρυπτονομίσματα. Εκεί εκθέτονται οι φωτογραφίες και τα χαρακτηριστικά τους, για να μπορεί να επιλέξει κάθε ενδιαφερόμενος απ’ όλο τον κόσμο. Η μεταβίβαση ενός NFT γίνεται εύκολα, ταχύτατα και -κυρίως- αξιόπιστα.

Αν συνεχίσουν με την ίδια δυναμική που δείχνουν τώρα, στα επόμενα χρόνια κάθε αντικείμενο που έχει ανταλλακτική αξία θα συνοδεύεται με ένα ψηφιακό πιστοποιητικό αυθεντικότητας και ιδιοκτησίας. Αυτή ακριβώς θα είναι η χρησιμότητα των NFTs. Όταν πουλήσω κάτι που συνοδεύεται με κάποιο NFT, είναι σαν να το πουλάω με ένα πιστοποιητικό γνησιότητας που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί, να χαθεί, να αλλοιωθεί.

Το επόμενο στάδιο, είναι να εκμεταλλευθούμε τη δυνατότητα που παρέχουν τα NFTs στο Metaverse. Τι είναι το Metaverse; Ο όρος δημιουργήθηκε από ένα συνδυασμό της ελληνικής προέλευσης λέξης «meta» και της αγγλικής «universe» (σύμπαν). Εκφράζει ένα εικονικό κόσμο όπου οι συμπεριφορές από το φυσικό περιβάλλον προεκτείνονται στην ψηφιακή ζωή. Χωρίς να περιορίζεται από τους κανόνες της πραγματικότητας

Πρόκειται για την επόμενη γενιά του Internet. Είναι ένας νέος διαδικτυακός κόσμος, όπου οι χρήστες δεν θα μένουν απλοί παρατηρητές αλλά θα ζουν μέσα του! Σε αυτό το οικοσύστημα οι χρήστες μπορούν να ψωνίζουν, να εργάζονται, να κοινωνικοποιούνται, να παίζουν παιχνίδια, να κάνουν ταξίδια και να σχηματίζουν κοινότητες.

Πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν ήδη φροντίσει να ενταχθούν στον υπό διαμόρφωση κόσμο του Metaverse. Οι τεχνολογικοί γίγαντες Meta (Facebook), Apple, Google, Microsoft, φίρμες όπως οι Nike, Samsung, Hyundai, McDonald’s, Gucci και άλλες μικρότερες αλλά ανήσυχες και φιλόδοξες προσπάθειες. Γιατί όχι κι εσείς;

Τα μαθήματα για το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα NFTs του Institute of Digital Finance θα ξεκινήσουν στις 7 Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 3 Φεβρουαρίου. Διεξάγονται μεταξύ 18.00-21.30, κάθε Τετάρτη και Παρασκευή. Η παρακολούθηση γίνεται είτε διά ζώσης, στην έδρα της σχολής (Λουίζης Ριανκούρ 59, Αθήνα) είτε on-line. Στην περίπτωση που κάποιος δεν μπορέσει να παρακολουθήσει κάποιο μάθημα, θα λαμβάνει μαγνητοσκοπημένη τη διάλεξη.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.indifi.gr.

 


Source link

Σχετικές αναρτήσεις

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Δεχομαι Διαβαστε περισσοτερα