Η Pull&Bear, η νεανική μάρκα μόδας του ομίλου Inditex, γιορτάζει τους διαφορετικούς τρόπους κατανόησης του έρωτα μέσω της επανερμηνείας του λογότυπού της, με αφορμή του Αγίου Βαλεντίνου. Με αφορμή αυτή την καμπάνια, η μάρκα επανεκδίδει τις λέξεις που αποτελούν το χαρακτηριστικό της έμβλημα, συμβολίζοντας την διαφορετικότητα και προσεγγίζοντας τη γλώσσα των νεότερων γενεών.
Αυτή η δράση που αναπτύχθηκε με τη δημιουργική ομάδα PutosModernos, θα αντικατοπτρίζεται στις οθόνες των καταστημάτων της Pull&Bear σε όλο τον κόσμο.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι ν’ αγαπάς
Σε ψηφιακό επίπεδο, η μάρκα καλεί την κοινότητά της να κοινοποιήσει το πορτρέτο της και να πρωταγωνιστήσει στην online έκδοση της καμπάνιας, η οποία θα δείχνει την πολλαπλότητα και διαφορετικότητα του κοινού της μάρκας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι ν’ αγαπάς. Όποιος κι αν είναι ο δικός σου, χρόνια πολλά για τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Διαβάστε επίσης
Justina Miles: Η διερμηνέας της νοηματικής του Super Bowl που υποκλίθηκε μπροστά της όλος ο πλανήτης
Το fashion trend που καθιερώθηκε το 2022 και ο ρόλος της Gen Z στο μέλλον της παγκόσμιας Μόδας
Η αγάπη δεν πρέπει να πονάει: Το βίντεο -γροθιά με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου