1NEWS – ΝΕΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Γυναικα

Η Pull&Bear επανερμηνεύει το λογότυπό της και γιορτάζει τον έρωτα σε όλες τις μορφές του


Η Pull&Bear, η νεανική μάρκα μόδας του ομίλου Inditex, γιορτάζει τους διαφορετικούς τρόπους κατανόησης του έρωτα μέσω της επανερμηνείας του λογότυπού της, με αφορμή του Αγίου Βαλεντίνου. Με αφορμή αυτή την καμπάνια, η μάρκα επανεκδίδει τις λέξεις που αποτελούν το χαρακτηριστικό της έμβλημα, συμβολίζοντας την διαφορετικότητα και προσεγγίζοντας τη γλώσσα των νεότερων γενεών.

Αυτή η δράση που αναπτύχθηκε με τη δημιουργική ομάδα PutosModernos, θα αντικατοπτρίζεται στις οθόνες των καταστημάτων της Pull&Bear σε όλο τον κόσμο.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι ν’ αγαπάς

Σε ψηφιακό επίπεδο, η μάρκα καλεί την κοινότητά της να κοινοποιήσει το πορτρέτο της και να πρωταγωνιστήσει στην online έκδοση της καμπάνιας, η οποία θα δείχνει την πολλαπλότητα και διαφορετικότητα του κοινού της μάρκας.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι ν’ αγαπάς. Όποιος κι αν είναι ο δικός σου, χρόνια πολλά για τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Διαβάστε επίσης

Justina Miles: Η διερμηνέας της νοηματικής του Super Bowl που υποκλίθηκε μπροστά της όλος ο πλανήτης

Το fashion trend που καθιερώθηκε το 2022 και ο ρόλος της Gen Z στο μέλλον της παγκόσμιας Μόδας

Η αγάπη δεν πρέπει να πονάει: Το βίντεο -γροθιά με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου


Source link

Σχετικές αναρτήσεις

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Δεχομαι Διαβαστε περισσοτερα