Δευτέρα 25 Ιούνιος 2018
Home / Tips / M-Plan diet: Η Δίαιτα που Υπόσχεται Απώλεια Λίπους σε 14 Μέρες από Γοφούς και Μηρούς Τρώγοντας… Μανιτάρια!

M-Plan diet: Η Δίαιτα που Υπόσχεται Απώλεια Λίπους σε 14 Μέρες από Γοφούς και Μηρούς Τρώγοντας… Μανιτάρια!

Αν ψάχνεις έναν απλό τρόπο για να αδυνατίσεις, η δίαιτα των μανιταριών μπορεί να λειτουργήσει.

Πώς να κάνεις το M-Plan

Αν αποφασίσεις να ακολουθήσεις το M-Plan θα πρέπει να αντικαταστήσεις σε ημερήσια βάση ένα γεύμα σου με ένα γεύμα που θα έχει ως βάση τα μανιτάρια. Όσες έχουν κάνει τη συγκεκριμένη διατροφή για 14 ημέρες ισχυρίζονται ότι είδαν διαφορά – λεπτότεροι μηροί και πιο λεπτή μέση- στο τέλος του προγράμματος, αλλά το στήθος τους παρέμεινε το ίδιο.

Τι είδους μανιτάρια μπορείς να φας;

Οποιαδήποτε ποικιλία. Τα περισσότερα καταστήματα τροφίμων φέρουν κοινές ποικιλίες, όπως λευκά μανιτάρια (επίσης αποκαλούμενα μανιτάρια Agaricus) και Πορτομπέλο. Μπορείς  επίσης να συνδυάσεις διαφορετικές ποικιλίες μαζί. Βασική προϋπόθεση τα μανιτάρια σου – αν δεν σου αρέσουν ωμά – να τα ψήνεις ή να είναι στον ατμό ή να αποφύγεις όσο το δυνατόν τα λίπη στο μαγείρεμά τους. Μια γρήγορη συνταγή είναι να ψιλοβρέξεις με  ένα κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο, να τα πασπαλίσεις με αλάτι και πιπέρι και και να τα βάλεις στο φούρνο για περίπου 15 λεπτά στους 200βαθμούς.

Ποιος εφεύρε τη δίαιτα M-Plan;

Συχνά, τα προγράμματα απώλειας βάρους αναπτύσσονται από διαπιστευμένους διαιτολόγους όμως για το M-Plan… Κανείς δεν ξέρει. Όπως η τριήμερη στρατιωτική διατροφή – 3-Day Military Diet, έτσι και το M-Plan  φαίνεται να είναι φαινόμενο του διαδικτύου παρά ένα εγκεκριμένο πρόγραμμα απώλειας βάρους. Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι το πρόγραμμα είναι κακό. Αλλά ίσως να πρέπει να είσαι πιο προσεκτική με δίατες που δεν υπογράφονται από τους ειδικούς του χώρου.

Τι πιστεύουν οι διαιτολόγοι για τη δίαιτα M-Plan;

Μπορεί όντως η δίαιτα M-Plan να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος; Οι ειδικοί λένε ότι  η αντικατάσταση ενός γεύματος υψηλότερης θερμιδικής αξίας με μανιτάρια χαμηλότερης θερμιδικής αξίας μπορεί να έχει νόημα. Δεν είναι περίεργο ότι τα μανιτάρια αποτελούν πλέον μέρος μιας άλλης διατροφής. Μην ξεχνάμε ότι έχουν πολλές βιταμίνες και μέταλλα και έχουν πολύ λίγες θερμίδες, άρα είναι η ιδανική τροφή για δίαια. Στην πραγματικότητα, η χρήση μανιταριών ως υποκατάστατο κρέατος είναι ένας τέλειος τρόπος για να μειώσεις τις θερμίδες οποιουδήποτε γεύματος με μόνο 44 θερμίδες ανά φλιτζάνι. Επιπλέον, τα μανιτάρια έχουν αποδειχθεί ότι είναι εξίσου χορταστικά όσο το κρέας. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τους ειδικούς η υπόσχεση ότι τα μανιτάρια είναι μαγικά από κάποια άποψη και μπορούν να χτυπήσουν το λίπος σε γοφούς και μηρούς και όχι την περιοχή του στήθους είναι ανυπόστατος.

Τι πρέπει να ξέρεις για τη διατροφική αξία των μανιταριών

  • Τα μανιτάρια περιέχουν πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας, σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών, υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, περίπου 90%, λίγους υδατάνθρακες, ελάχιστη ποσότητα λίπους, νατρίου και καθόλου χοληστερόλη. Επιπλέον περιέχουν λίγες θερμίδες (περίπου 23 θερμίδες τα 100 γραμμάρια).
  • Αποτελούν επίσης καλή πηγή φωσφόρου, καλίου και το 40% περίπου της ημερήσιας πρόσληψης σε χαλκό. Λόγω της περιεκτικότητάς τους σε σελήνιο εκτιμάται ότι έχουν καρδιοπροστατευτική και αντικαρκινική δράση.
  • Περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φυλλικό οξύ, σίδηρο αλλά και τη βιταμίνη D η οποία βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου.
  • Η υψηλή περιεκτικότητά τους σε νερό, φυτικές ίνες και η χαμηλή σε θερμίδες, υδατάνθρακες και νάτριο τα καθιστά ιδανική τροφή για διαβητικούς, υπερτασικούς, άτομα με αυξημένη χοληστερόλη αλλά και άτομα που θέλουν να χάσουν βάρους.

Πηγή: 

spirossoulis.com

Σε ενδιαφέρει

Οι Διαστημικοί Ανεμιστήρες Νέας Τεχνολογίας που Έχουν Γίνει Μεγάλη Τάση (VIDEO)

Έχετε συνηθίσει να βλέπετε τόσα χρόνια τους ανεμιστήρες με τα πτερύγια και τις γρίλιες; Φυσικά …